Kosmetická statistika - leden

V lednu jsem kosmetiku nakupoval dvakrát, oba nákupy proběhly v DMku:

První nezbytnosti
Čistící pěna od Baley zatím na svojí chvíli čeká a tyhle tampónky od Ebelin patří k mým nejoblíbenějším.

Druhý nákup
Sprchový gel od Alverde s vůní kurkumy. Musím přiznat, že vůně je velmi neobvyklá a dost příjemná a jestli gel má pozitivní vliv na mou suchou pokožku, tak to nijak nepozoruji. Stačí mi se osprchovat trošku teplejší vodou a už se drbu.
Deodorant od Alverde jsem koupila kvůli tomu, že jsem používala pánský Old Spice a ten tedy zabíral, ale přece jen jsem chtěla něco přírodnějšího. No a po tomhle deodorantu se potím nebudeme si nic nalhávat je to tam a pokud mám náročnější den, tak je to bohužel i cítit :-( Ale pořád mu chci dát šanci, protože se říká, že přírodní deodoranty se dají soudit až po měsíci používání. Tělo si na ně musí napřed zvyknout.

Tak a teď spotřebované produkty:

Péče
Sprcháč od Fa asi už ne. Vůně sice pěkná, ale vůbec nevydrží. Chilly gel na intimní hygienu za mě určitě ano a protože jsem už měla všechny verze..tak můžu říct, že jsou všechny super. Hlavně zelená verze je super na léto.


Povedlo se mi spotřebovat dokonce i jeden kousek z dekorativky:

Dekorativka

Tak tenhle minilesk od Essence byl fajn.


Komentáře

Oblíbené příspěvky