Kosmetická statistika - únor

Novinky:

Nákup DM
Téměř samé nezbytné věcičky. Máslo Alverde jsem kupoval na moji vysušenou pokožku. Voní krásně oříškově. Uvidíme jak bude hydratovat.
Řasenky od Miss Sporty mi všeobecně dost vyhovují a tuhle jsem ještě neměla tak jsem si řekla, že jí vyzkouším. 
Intimní mýdlo Chilly používám ho jak na sebe, tak na kalíšek i na pesar. Jsem s ním spokojená. Mám už několikáté balení.
Balea gel na holení chlupy změkčí, žiletka pak dobře klouže a stojí pár korun = nemám potřebu měnit.

Ziaja
Příjemným překvapením pro mě bylo, když jsem zjistila, že i u nás je Ziaja obchůdek. Momentálně jsem neměla žádný oční krém a na tyhle jsem četla chválu, tak jsem si řekla, že ho také vyzkouším.




Tak přesně tohle jsem našla v taštičce od kolegyně, při odchodu z práce.  Krém na ruce potěší a nikdy se neztratí.
Lak má super barvičku na léto.


Směska co ke mně doputovala. Sprchový gel jsem vyhrála v tombole na maškarním plese. 
Bombu do koupele jsem našla v dárku od kamarádky. Bomba voní sladce žvýkačkově.
Tyhle tampónky půjdou do zásob a jejich chvíle také určitě přijde.


Spotřebováno:


Na večerní očistu využívám hlavně pěny. Micelární pěna od Rival de Loop, dopotřebovala jsem, ale už jsem měla lepší kousky.
Holící pěna Balea s vůní růžového grepu, platí co jsem psala výše jen jsem vyměnila variantu. Takhle navíc pěkně voněla.
Peroxid vodíku zde skončil kvůli tomu, že jsem ho vypoužívala na vyčistění mého menstruačního kalíšku.





Komentáře

Oblíbené příspěvky