Menstruační kalíšek

Za svůj život jsem při svých dnech snad již využila vše: vložky (klasické), tampóny (klasické i ty z mořské houby), menstruační kalíšek.
Přišla jsem na to, že mi vyhovuje kombinace všeho výše jmenovaného. Někdy během jednoho cyklu využiji skoro vše jmenované.
Dneska budu psát o svém menstruačním kalíšku. Už před lety jsem si koupila ten od značky LadyCup. Proč právě ten? Výroba ČR, hladký povrch, velký výběr barevných variant.
Můj LadyCap

Péče o kalíšek: Po použití ho vždycky vyvařím, během ho každý den umývám intimním antibakteriálním gelem. Zkusila jsem použít i roztok peroxidu vodíku a kalíšek vypadá jako nový. To mám vyzkoušené já. Dál jsem četla, že se dá umývat citronovou šťávou, octem atd. Na vyčistění dírek po obvodu kalíšku se doporučuje párátko nebo se už dají koupit kartáčky. Mě se nejvíc osvědčil mezizubní kartáček (pochopitelně ho používám jen na to).
Doporučuji ho neodsuzovat předem. Já jsem taky měla předsudky a musela jsem si k němu dojít. Protože jestli bude vyhovovat Vám řekne jen a jen Vaše tělo.


Komentáře

Oblíbené příspěvky