Kosmetická statistika - březen

Novinky:
Tak můžu prohlásit, že v hlídání nákupu kosmetiky se mi dařilo. Ani jednou jsem nezašla do žádné drogerie - takže žádné novinky.
Ale žádné veliké šetření se nekonalo. Co jsem neutratila za kosmetiku, to a daleko víc jsem utratila za boty (oba dva páry jsem moc nutně potřebovala, znáte to)

Spotřebováno:


Spotřebovaná péče

Z péče jsem spotřebovala krém na ruce od Green Pharmacy s arganovým olejem. používal jsem ho hlavně na noc, dobře hydratovalo a krásně vonělo.
Mandlový výživný krém na obličej od Astridu: už ne vůbec mi nesednul. Na pleti byl těžký a proto bych od něj čekala lepší výživu, než jakou mi poskytnul.
Bomba do koupele: Byla fajn, voněla po žvýkačkách a vanu jsem si s ní užila.

Spotřebovaná dekorativka + vůně
Tělový deodorant Adidas: Všeobecně je mám moc ráda a tahle modrá varianta mi voní nejlépe.Doma mám ještě žlutou, oranžovou a fialovou variantu. To už o něčem svědčí.
Žlutá řasenka Miss Sporty: Několikáté spotřebované balení. poslední dobou se mi začala mazat, proto jí momentálně vystřídala jiná řasenka od Miss Sporty.

Komentáře

Oblíbené příspěvky