Kosmetická statistika - duben

Novinky

Tento měsíc mi nějaké kosmetické přípravky došly a musela jsem si tedy pořídit jejich náhradu. Navíc jsem si koupila jednu věc čistě pro radost.


Přírodní deodorant Rozmarýn a šalvěj jsem koupila ve zdravé výživě a musím říct, že zatím se drží lépe než jeho předchůdce. Voní po bylinkách a pro mě je to velmi příjemná vůně. Uvidíme jak se popasuje s tímto teplejším obdobím.


Své čistící pěně jsem pořídila sestřičku a to pleťovou vodu Balea zatím jsem jí použila jen párkrát. Více uvidím, až jí vypotřebuji úplně do dna. 

Sprchový gel od Lactovitu jsem si pořídila do svých zásob a tam počká než na něj dojde.

Spotřebováno

Bohužel je to všechno péče. Z dekorativky jsem nic nespotřebovala..


Vatové tampónky Ebelin spotřebovávám stále dokola.

Deodorant od Alverde, za mě určitě ne. Nic moc nedělal, je jasné že se budu potit, ale ne že budu tak smrdět. Po aplikaci sice příjemně chladil a snadno klouzal po pokožce, ale to je vše. Na prvním místě složení měl vodu....no už si příště dám pozor. Jeho následovník má kokosový olej a zatím lepší. Ale obal si nechám, umyji ho a zkusím si vyrobit svůj vlastní deodorant.

Bione čistící odličovací tonikum Cannabis u mě dobrý, dočistilo, s pletí mi dělalo pěkné věci. Má jedinou chybičku a to, že je dost cítit po alkoholu.

Sprchový gel Indian Spirit od Alverde příliš nevysušoval a krásně voněl po kurkumě a slabě byl ciíit i kokos. Zase to má jednu chybku a to, že je to limitka.

Olej na rty od Essence používal jsem ho jako noční péči na rty. Krásně voněl. Chtělo jsem ho vypotřebovat do poslední kapičky, ale příliš krátký aplikátor byl proti :-(







Komentáře

Oblíbené příspěvky