Sranda v práci


Celý život pracuji s lidmi a zanechalo to na mě stopy. Mnohdy je to těžká práce a někdy si užiji/užila v práci kopu srandy. Sranda v práci je nová rubrika, do které chci psát právě o takovýchto situacích.

První moje brigádka byla u nás na vesnici v Jednotě trvala měsíc. Tam jsem si bohužel moc srandy neužila, byla jsem ze všeho vykulená a lidi jsem vnímala dost negativně.

Tak jednu situaci, které se teď po letech směji, ale tehdy jsem dost nevěřícně koukala:

V krámě jsi tehdy lidé ovoce a zeleninu vážili sami. Přišla nám paní a začala, že jsi jde převážit jablko, protože podle váhy vážilo půl kila a to se jí nezdá. Navážila méně, pak začala špekulovat, že si při vážení dala ruku na váhu, že to jinak není možné. Ale musím jí přiznat, věděla, že chyby byla na její straně. Jen si vzala to jablko na procházku a pak ním šla zase domu.

Komentáře

Oblíbené příspěvky