Caya diafragma


O prázdninách minulého roku jsem začala řešit jinou možnost antikoncepce. Do té doby jsem si vystačila s kondomem. Mému příteli, ale nevyhovuje. To je v pořádku. Já zase nechci prášky ani tělísko. Metoda plodných a neplodných dnech není nic pro mě, nemám úplně pravidelný cyklus. Po hledání ve vodách internetu mě zaujal možnost používání pesaru. Běžně se nabízejí dva typy a to cervikální klobouček a caya. po prostudování všemožných informací a návštěvy gynekologa, jsem se rozhodla pro typ caya.
caya a antikoncepční gely


Cayu jsem objednávala ze stránky https://www.pesarshop.cz/obchod/. Rozhodně pokud chcete do toho jít načtěte si informace a pořádně si to rozmyslete. Ze začátku bylo zavádění docela boj. Je lepší si to párkrát vyzkoušet nanečisto. Teď to zvládám celkem hravě. Čím déle používám, tím jsem si jistější. A jsem s ní spokojená. Vždy využívám pouze s gelem, mám vyzkoušené oba i cayu a contragel a složení by mělo být totožné, jediný rozdíl je v tom, že s gelem caya dostanete i aplikátor. Pro mě je plus i to, že gely působí preventivně proti mykózám. Od začátku používání od září 2017 jsem stále netěhotná. 

Caya v pouzdře



Caya poprvé mě ta velikost trošku vyděsila

Zkuste kouknout na tohle video, které mě osobně nakoplo k této změně nejvíc: https://www.youtube.com/watch?v=oI7XUmsgcMk

Komentáře

Oblíbené příspěvky