Kosmetická statistika - červen

Tak se mi to povedlo. Spotřebovala jsem více než jsem si koupila.

Novinky



Tento měsíc jsem se opravdu držela zkrátka. Můj pleťový krém mi došel, tak ho nahradil tento od Ziaji. Kelímek ve spotřebovancích bohužel nemám, protože jsem ho už využila na mast, které putovala kamarádovi.
Pudr jsem žádný neměla a tenhle stál celých 40 Kč, tak to byla jasná volba. 
Prázdná lahvička od tonika posloužila, jako obal pro domácí pleťovou vodu. Použila jem na ní levanduli a růži.


Spotřebováno


Sprchový gel byl naprosto strašný. už nikdy víc, půlka mi protekla mezi prsty a ani vůně nebyla nic moc.
Koupelová sůl byla vynikající, naučila mě si něco dávat do koupele.
Spotřebované kosmetické tamponky od Linteo - momentálně nemám doma žádné a zkouším to bez nich jen s houbičkou, tak uvidíme, jak mi to dlouho vydrží.
Rtěnka od Maybelline měla jsem jí dlouho a poslední zbyteček se mi stejně zlomil, tak půjde z domu.

Komentáře

Oblíbené příspěvky