Kosmetická statistika - červenec

Novinky

Mám ze sebe radost: Tento měsíc jsem si nekoupila nic. Vůbec nic. Což se mi tenhle měsíc nepovede, protože mi došly věci, za které nemám náhradu.

Spotřebováno


Růžová pleťová voda: Byla dobrá, používala jsem ji každý den při večerní péči. V těchto horkách jsem jí používala i přes den jako osvěžení. Nicméně obal zůstává se mnou. Přesunula se do něj moje domácí pleťová voda. Po výrobě jsem si řekla, že už jí nikdy tvořit nebudu, ale to vyzkoušení budu. Je to pecka. Při vyrobě jsem použila levanduli a okvětní plátky plané růže. I přestože voda byla vyrobena ze sušin, i tak je parádní.
Houbičky Calypso: Zkusila jsem je používat místo klasických tampónků. Byl o pokus, ale ještě u něj zůstanu baví mě to. Zvládnou i pleťovou vodu bez problémů. Houbičku před použitím stačí navlhčit a pak přidat produkt. Přijde mi, že mám pleť i více vyčištěnou, houbička je příjemná, jemňounká.
Šampon Schauma s rakytníkem: Nevím chvíli, mi vyhovoval, pak zase ne a takhle pořád na střídačku. Asi ho už nepotřebuji.
Balzám Blistex: Už vím co na nich všichni mají...je to parádní balzám, tenhle navíc rty i zabarvil.

A to je vše.

Komentáře

Oblíbené příspěvky