Zmírnění deprese?

Už od středy se utápím v depresích o víkendu se to trošku srovnalo. Jsem už schopná i něco napsat a ne jen čumět na net nebo bednu.
V pátek jsem měla opravdu krizi nemohla jsem spát, nemohla sem jíst....prostě se mi nechtělo a ani to nešlo. Jen sem myslela na to jak tikají hodiny a každým tik jsem blíž ke smrti.
Naštěstí mě holky v sobotu vytáhli na výlet. Kdy člověk v určitých chvilkách musel zabrat. Je to super rozproudí se krev a člověk přestane jen omílat ty věci, které stejně nevyřeší.  
V neděli jsme si zase vyšly a promluvila sem si co mě trápí a je to pravda a sdílené starosti jsou poloviční. Konečně jsem nahlas řekla to co jsem snad nechtěla přiznat ani sobě. Omlouvám se za to přirovnání, ale bylo to jak kdyby z rány vytekl hnis. Strašně se mi ulevilo.

Z toho vyplývají dvě rady (při depresivních stavech):
1. Vypadnout ven a dělat nějakou fyzicky náročnější činnost (endorfiny jsou kámoši) a úplně nejlepší když Vás k činnosti někdo nakopne...protože vstát sám od sebe je strašně, ale strašně těžké. 
2. Promluvit se, svěřit se a hlavně se nebát o svých problémech mluvit.

Komentáře

Oblíbené příspěvky