Kosmetická statistika - Srpen

Novinky

Koupila jsem si hned dva šampóny na vlasy. Ráda je střídám. Šampón od Balei je v pohodě, ale šampón od Alverde asi nebude to pravé. Ještě jednou ho zkusím a pokud se to strašné svědění bude opakovat, tak půjde. Je po zvláštní, protože jejich masky a oleje na vlasy mám ráda a vyhovují mi.



Kokosový olej je třeba pro výrobu domácí kosmetiky a budu ho využívat i na tělo. Houbičky Calypso jsem začala používat místo kosmetických tampónků a zatím mi to vyhovuje.



Můj první domácí deodorant a zatím dobré, uvidíme jak dál.




Spotřebováno

Spotřebovala jsem egypskou hennu. Toto balení mi vydrželo na dvě vydatné aplikace. Měděný odstín dal mým zrzavým vlasům pouze zlatavý nádech. Po obarvení vlasů byl znatelný rozdíl v kvalitě vlasů, henna je pro mé vlasy asi ta nejlepší péče. Jen chci zkusit příště výraznější odstín.
Tento medový šampón na vlasy byl výborný.



Jak tak koukám je to celkem pěkně v rovnováze. Byla jsem už komplet bez šampónů a kokosák se hodí skoro pořád.

Komentáře

Oblíbené příspěvky