Kosmetická statistika - září

Září strašně rychle uteklo. Taková nejzásadnější věc, která se udála je to, že jsem začala chodit na kurz Českého znakového jazyka a máme výborného lektora a dobrou partu, strašně mě to baví.

Tak a teď se dáme do té kosmetiky. Ráda bych své dosavadní snažení shrnula...mám pocit, že se mi šetření daří, že utrácím jen za věci, které potřebuji, které spotřebovávám a které mi dělají radost.

Novinky

Jako jedinou novinku jsem si pořídila tento přírodní kartáček na zuby. Zaujal mě, když jsem byla nakupovat ve zdravé výživě. Jedná se o kořen stromu Salvadory perské. Můžete na něj narazit i pod názvy Siwak nebo Miswak. Něco k tomu jak ho používám, přece jen jsem vyrostla na klasickém kartáčku, ten používám pořád a Miswak používám jako extra péči po vyčištění zubů. Jsem ráda za to, že to není vopruz, ale zábava.Třeba se dopracuji k tomu, že ho budu používat jen Miswak.



Spotřebováno


Jako první věc jsem spotřebovala gel na mytí od Lactovitu a zklamal mě. Sice nebyl špatný, ale čekala jsem o mnoho víc. Na kůži jsem žádné zlepšení nepozorovala. 

Druhá spotřebovaná věc je tělový peeling od Oriflame. A to byla paráda. Peelingové částečky byly jemné ani bych neřekla, že to moc opeelingovalo, ale ta vůně byla překrásná, vůbec se neomrzela.

Další byl Přírodní deodorant rozmarýn a šalvěj. byl výrazně lepší než ten od Alverde, ale pozor na nějakém oblečení zanechával bílé stopy, takže opatrně. Vůně byla taktéž pecka bylinná, ale nějak neotravovala.

Odličovač očního makeupu od Ellie nebyl špatný, za to minimum co stál byl dobrý. Nějak v očích nepálil a měl jemnou neutrální vůni. Ale protože mám strašně malou spotřebu těchto produktů. Vyzkouším odličování kokosovým olejem, kdyby byl s kokosákem problém. Klidně bych si odličovač od Ellie koupila znovu. 

Další spotřebovaný body sprej Adidas. Žlutá varianta byla na tohle horké léto přímo perfektní. Doma mám ještě další dvě varianty a to už o něčem vypovídá.

Doufám, že příští měsíc se dostanu na dno nějaké dekorativce....Bylo by to fajn. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky