Kosmetická statistika - listopad

Novinky



Kosmetické novinky jsem držela na uzdě. (Tento měsíc jsem řádila v jiném odvětví, v dalším článku Vám ukážu svůj nákup hyg. potřeb.) Koupila jsem si jen čistou Hennu. Balení mi vystačí na dvě aplikace. Hennu miluji, zatím nepotřebuji žádnou chemickou barvu. Henna mi začala dokonce i vonět.


Spotřebováno


Šampón od Alverde jsem vypotřebovala nakonec jako sprcháč, ale i tak jsem ráda, že je u konce a příště si musim dát pozor, že šampon už opravdu ne, přitom masky i oleje na vlasy maj super.

Houbičky Calypso využívám na odličování i na večerní rutinu. Teď maj v DM nově i látkové tamponky, ale tyhle houbičky mi vyhovují i tím, že je nemusím prát, že je stačí propláchnout a po určité době je vyhodit.

Slupovací maska z Rosmanna výraznější pocity nevyvolala, takže to nebyl ani propadák ani zázrak.

Rtěnka od Miss Sporty byla super, měla krásný odstín a držela. Na to, že měla jen 1,1 g vydržela neuvěřitelně dlouho.

Z dávných časů z časů, kdy se na maturáky nosily korzetové šaty a kouřové líčení s býlím třpytivým stínem pod obočím. Pochází i tento bílý stín od Maybelline a projasňující tužka od Oriflame. Obě vyhazuji nevypotřebované. Přiznejme si to stín byl křídový už od začátku. Tužka měla nádherný odstín, ale pak cuckovala. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky