Kosmetická statistika - říjen

Novinky

Půjdeme na to bez zbytečného okecávání. Novinky z obchodu byly Limitka na mytí od Dermacolu. Alvrďácké duo na ksicht. Už testuji a zatím nějak nevím. Asi si musíme napřed zvyknout. Gliss Kur byl dárek k časopisu a zatím to velká láska není. Poslední dobou mám dost divné vlasy a nevim, jestli je to ročním obdobím nebo právě tímhle šampónem.


Novinky všehochuť Kakaové máslo mám na domácí kosmetiku. A udělala jsem si novou květovou vodu. Sice jsem se posledně dušovala, jak to za to výroba nestojí, že si jí raději koupím, ale tady vidíte výsledek. Nemůžu bez ní být. Tentokrát je to kombinace heřmánku a levandule, a ta vůně když jsem jí vařila, krása...




Spotřebováno

Antibakteriální gel ad Balei, krásně voněl funkci taky plnil, bohužel limitka. Jinak bakteriální  gely využívám jenom fesťácích jinak dávám přednost mýdlo a vodě.
Duo na ksicht od Balei (pěna a voda) fajn jen chci zkusit zase něco jiného.
Mléko na odličování Nivea je prostě naprostá klasika, takže bylo fajn. Momentálně zkouším odličování kokosákem a zatím si ho nemůžu vynachválit. Uvidíme, jestli mi třěba nebude ucpávat póry.


Komentáře

Oblíbené příspěvky