Menstruační tampóny z mořské houby

Nazdar ženy a dívky, pánové a chlapci tohle raději vůbec nečtěte.

Přišel mi objednaný balíček hygienických potřeb. Přišli mi tampóny z mořské houby (bacha tohle je velikost L), čistící sůl z mrtvého moře a čistící sůl z mrtvého moře s tea tree olejem, nebělené eko vložky, a nebělené slip. vložky.

Co vše bylo v balíčku
Po otevření balíčku se z něj vyvalil nezaměnitelný odér tea tree oleje. Byla to fakt síla. Přitom byl zabalený ve dvou pytlících, ale na vůni jsem si už zvykla a začala mi být příjemná. Sůl slouží na čistění houbičky, vložky jako doplněk k houbičkám.
Musím napřed napsat, proč jsem si vůbec objednala tyhle tampóny, když mám kalíšek: Mému kalíšku je už pár let a je třeba ho vyměnit. Rozhodla jsem se pro úplnou změnu. Ty nové tvary kalíšků mě docela matou a vlastně mě láká vyzkoušet úplně všechny (např. ten inspirovaný tvarem pesaru Caya). Tampóny z mořské houby jsem kdysi měla (důležité jinou barvu i velikost) a byla to ta nejpohodlnější pomůcka, co jsem kdy měla, byla krásně měkoučká, nikde nic netlačilo. Ale měla i nevýhody, které se mi teď, nepříjemně živě vybavily.
Tak tedy jaká je mořská houbička? Za prvé je obrovská, ale to jsem chtěla, tohle jsem si koupila. Důvod velikosti je ten, že občas nemůžu navštívit toaletu, jak potřebuji, tak aby pohltila co nejvíce krve. To jen na vysvětlenou.
Velikost houbičky fakt obří
Začneme tedy tím co jsem očekávala: za prvé jak jsem už psala velkou absorpční schopnost, za druhé pohodlné nošení, za třetí určitou ekologičnost.
Tak s tou absorpční schopností to není zas tak slavné, ale mě občas proteče i kalíšek, to bych přehlédla. Co dál? Pohodlné nošení. Když byla zavedená, tak to bylo opravdu úžasné. Nic jsem necítila, kalíšek občas cítím. Pak ale následuje jedno obrovské ALE a to, že mě při vyndavání a zandavání neskutečně hrozně dřela a to tak, že jsem jí po dvou dnech používaní raději uklidila. Opravdu jsem měla až slzy v očích. Možná by pomohlo jí radikálně zmenšit, ale to by pak neplnila to základní, co po ní chci. 
Stalo se mi, že při vyndavání, jsem jí nešikovně zmáčkla. Byla jsem v koupelně, protože na záchodě nemáme umyvadlo, moje oblečení i podlaha, vše bylo najednou celé od krve.
Čistění je oproti kalíšku pomalejší a složitější.
Tak přemýšlím co s tím, jestli rozstřihnout na dvě menší a nosit jenom na konci menstruace....Musím si to pořádně promyslet, protože zde opravdu platí. Dvakrát měř, jednou řež.

Abych nebyla jen negativní sůl je super. Vložky jsem bohužel zatím nestihla vyzkoušet, ale vnitřně z nich mám lepší pocit než z klasických bělených vložek.

Asi zakončím experimenty a koupím si nový kalíšek v klasickém tvaru.

Komentáře

Oblíbené příspěvky