Kosmetická předsevzetí


Napíšu si sem taková kosmetická vypotřebovací předsevzetí. Co bych ráda vypotřebovala do dalšího roku. Jinak si moc žádná předsevzetí nedávám, kromě jednoho a to se dozvíte až na úplném konci.

Myslím si, že omezení nákupů se mi celkem dařilo. Ráda bych si pořídila více věcí na tvoření domácí kosmetiky.

1. Péče - péči jsem zvládla celkem zredukovat, kromě krémů na ruce. Proto můj první cíl je vypotřebovat krém na ruce Kamill, který mám doma otevřený opravdu dlouho.

Vlasy: tady je to také v pořádku.

Tělo: Sice si mi nahromadilo trošku sprcháčů, ale to vůbec nevadí.

2. Dekorativka
Rtěnky: Tady se mi dařilo, svojí sbírku celkem pro třídit, proto si spíš nějaký nový hezký kousek pořídím.

Za to v očních stínech je to celkem tragédie, mám jich moc a nic nemizí. Tak si dávám hned tři + jeden cíl. Vypotřebovat jeden malinký stín z paletky 120 odstínů a u duo stínu od Oriflame se dostat aspoň na pánvičku. Podívat se na dno jednoho stínu v nude paletce od Catrice.
+ Dopotřebovat Stín na obočí od Avonu.

Obličej: Makeup nepoužívám, pudr mám nový.

Tváře: vypotřebovat krémovou tvářenku od Essence a podívat se na pánvičku u L.A color bronzeru.

Nehty: Vypotřebovat, alespoň jeden lak na nehty.

Ostatní: Byla bych ráda, kdyby se mi podařilo jednou měsíčně (na nov) držet půst.

Komentáře

Oblíbené příspěvky