Kosmetická statistika - prosinec

Novinky

Nákup z DM dva sprcháče Radox je sázka na jistotu a Tesori jsem už hodně dlouho chtěla zkusit. Šampón od Fructis zatím funguje jak má a hlava mě po něm nesvědí. Ještě v košíku skončily houbičky Calypso, ale ty jsem zapomněla nafotit.
+ houbičky calypso

Oleje jsou dárek od Ježíška. Na dopis jsem napsala, ať si nějaké vybere, ale on byl nerozhodný, tak jsem dostala všechny za seznamu. Pak je na fotce vidět i můj domácí měsíčkový balzám. Je to můj první pokus. Mohl by být trošku tužší, takže rychle ubývá. Naštěstí tohle balení to dost odpouští, jak by balzám fungoval v jiném balení (rozpatlal by se????), těžko říct. Samotný balzám dělá se rty hotové divy. Na rtech taje a dlouho výborně je hydratuje.


Další nákup z DM máslo na další pokusy a nový řasenka. Jak jsem psala řasenky od Miss Sporty mi fungují, tak nějak nevidím důvod proč utrácet za jiné značky.


Další Ježíšek tentokrát od kamarádky. Je vidět, že mě zná. Tělových mlék není nikdy dost a tohle je momentálně jediné, které mám. Šumivka do koupele mi udělala velikou radost a poslední je houbička na makeup. 

Spotřebováno

Spotřebovala jsem pleťový krém od Ziaji a byl super vyhovoval mi. Balzám na vlasy VenusSecrets jsem si dovezla z dovči z Kosu a byl u mě přes dva roky, takže byl opravdu čas abych ho spotřebovala. Byl fajn ale mám raději oleje. Heřmánkový balzám je klasika. Do koše nepoletí asi žádné balení. Do pleťového krému poputuje domácí mast. Do obalu od balzámku jednou dám domácí balzám. Jestli si jednou budu chtít udělat domácí tělové mléka tak se i poslední obal bude hodit. 







Komentáře

Oblíbené příspěvky