Kosmetická statistika - březen

Novinky

Březen je u konce, pro mě znamenal samou práci, ale tu úžasnou práci, která je za Vámi vidět a ze které máte dobrý pocit.

Zase Henna tohle balení by mi nejspíš vystačilo na tři aplikace, ale protože s Hennou nešetřím, tak jí mám na dvakrát.
Lesky od Essense byly v akci za oba jsem dala asi 60 Kč, což je paráda.
Ne fotce chybí květinová voda, opět jsem neodolala a dělala jsem si jí doma. Tentokrát jsem zvolila měsíček a mám pocit, že to nebylo moc dobrá volba, ale nepředbíhejme uvidíme až vyzkouším.
Ještě na fotce chybí domácí krém z aloe vera. Krém byl úžasný než jsem ho vzala sebou na cesty a nevydržel změny teplot, rozdělili se mi od sebe složky.  Příště ho budu uchovávat pouze v ledničce.

Spotřebováno


Vypotřebovala jsem tento oční krém od Ziaja. Je to teprve můj druhý oční krém, takže nemůžu pořádně posoudit.


Komentáře

Oblíbené příspěvky