Pomocníci pro mou pohodovou menstruaci

Jelikož právě prožívám své "nejoblíbenější" období v měsíci, rozhodla jsem se s vámi podělit o to co mi ho zpříjemňuje. Cesta k tomuto kombu byla dlouhá a složitá, ale stála za ten výsledek.
  

Na začátku menstruace používám kalíšek. Momentálně mám nově od Yuuki. Mám verzi classic, to je ta pevnější a používám velikost 1 (mám i velikost dva, ale tu zatím nepoužívám). Před tím jsem měla nejmenší Ladycup a tento mi vyhovuje lépe, je trošku větší a protože je pevnější snadněji se vevnitř rozvine. Pro jistotu k němu používám vložky, protože v práci si bohužel nemůžu odskočit na záchod, kdykoliv mě napadne. Doma k němu používám imtimky. Začala jsem používat "bio" vložky, jsou sice dražší, ale ten rozdíl je nepopsatelný. Navíc jich spotřebuji opravdu maličko. Tyto "bio" vložky jsou k dostání v Rosmanovi. Ke konci menstruace mi kalíšek už nevyhovuje a používám menstruační houbičku, kterou jsem si zmenšila na polovinu a je to zlepšení o 100 procent.  


Dříve pro mě menstruace byla obdobím plným bolesti a dopováním se léků. Ještě živě si pamatuji, jak jsem na výletě v Berlíně nutně sháněla lékárnu a kupovala prášky. Naštěstí to už neplatí. Proti bolesti mi asi nejvíce pomohla lichořeřišnicová tinktura. Od té doby co jsem o ní slyšela a co jsem si jí vyrobila neberu žádné léky proti menstruačním bolestem. Každé ráno, když mám menstruaci si dám do čaje jednu lžičku a je vše vyřešeno, superrychle super pohodlně.
Další bylinky prospěšné pro zdraví žen je kontryhel a řebříček. Kontryhel se hodí na úpravu cyklu, při nepravidelné menstruaci. Řebříček stejně jako kontryhel pomáhá při výtocích, bolestivé menstruaci a dalším ženským neduhům. Oba jsou chutné, ale já choťově preferuji řebříček, který si občas dám jen proto že mám na něj chuť.


Komentáře

Oblíbené příspěvky